14 maja 2016

Zajawka: Tweedy przed koncertem w Białymstoku

Dziś króciutkie przypomnienie koncertu Wilco, który już 26 czerwca w Białymstoku w ramach Halfway Festival 2016. Frontmanem Wilco jest Jeff Tweedy, facet po przejściach, myślę, że już zasłużył sobie na określenie genialny muzyk, kompozytor muzyki i tekstów do większości utworów Wilco, człowiek niezwykle płodny, ciągle z głową pełną pomysłów. Z okazji nadchodzącego koncertu mam przyjemność przypomnieć projekt Tweedy, czyli Jeff i Spencer Tweedy - ojciec i syn, którzy na małym krążku "Sukierae" połączyli brzmienia zarówno folk, country jak i klasycznego rocka alternatywnego. Miło widzieć i słyszeć, jak przepaść wieku, dzieląca obu panów w kontekście muzycznym przestaje mieć jakikolwiek sens, schodzi na czwartorzędny plan. Panowie grają jak dobrzy kumple z boiska. Po otwarciu płyty oczom ukazują się fajne, rodzinne zdjęcia taty i syna:





Ja już nie mogę się doczekać tego koncertu tym bardziej, że widziałem kilka ich występów na Youtube i w podziwie niemal zapomniałem, że nie jestem w sali koncertowej, ale tylko przed składanym kawałkiem plastiku, zwanym laptopem. 26 czerwca trzeba być w Białymstoku.

Marcin Bareła

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz